vi gjorde det igen, vi tog sm guldet! ;)

hej gott folk!
nu var det väldigt länge sen jag skrev här och det har hänt mkt på sista tiden. jag har hunnit med att hjälpa felicia med flytten, inflyttningsfest hos henne, jag har äntligen gått på påsklov och sist men absolut inte minst vårt älskade färjestad tog hem sm guldet, hur underbart är  inte det. så det har blivit sm guldsfirande också kan jag lova. och livet är bara för underbart just nu!

Igår så var det ju hockey som ni alla nog vet vid det här laget, satt iaf och såg den matchen på nöjes med ida josefine malin och felicia, riktigt kul och bra stämning får jag lov att säga. och det blev ett hej dundrande kalas på toreget efteråt! :)
Så jag måste bara än en gång få utbringa ett enormt stort grattis till våra svenska mästare färjestad.
ett jätte stort grattis till sm guldet 2009!

idag blev det torget igen för att se alla färjestadspelar och det var så himla fult med folk så de gick knappt ta sig fram, men in i mitten kom vi och vi fick se guld stjärnorna, vi sjöng och skrek osv.. precis så det ska vara när det bästa laget äntligen tog hem guldet igen.. guldet kom hem, guldet kom hem, ja guldet kom hem till karlstad igen ;p tihihi!






Här hyllas mästarna av sina fans

15 000 hyllade Färjestad i karlstad.

Över 15 000 överlyckliga värmlänningar tog sig till Stora Torget i Karlstad i dag för att hylla sina hjältar.

På en uppbyggd scen firades stadens hockeyhjältar. Sven-Erik Magnusson värmde upp publiken.


ha en fortsatt trevlig dag och glöm inte bort att fortsätta fira sm guldet hela helgen ut ;)

puss & kram / louise

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0