22/8 - 09

ni får ursäkta min otroligt dåliga uppdatering under sommarlovet, jag hade mina funderingar kring att lägga ner allt de här med bloggandet, men så idag kände jag att jag ska göra ett nytt försök och denna gången lite mer seriöst.
Så nu köra vi om på nytt här på bloggen, som en helt ny rivstart på det hela :) låter inte det bra?

som ni förstår så har jag en hel del att berätta nu eftersom jag har haft ett helt sommarlov utan en enda uppdatering här. så vi gör så att de kommer in lite pö om pö med bilder och galna äventyr ;) hehe!

Sommarlovet vi har haft har vart helt underbart, trots allt regna så har vi ändå lyckats fått några riktigt varma och sommriga veckor vilket vi tackar för. Men nu på måndag är det slut på slappandet och ist dags för skolan och allvar igen.. ska bli skönt på ett sätt också att få lite rutin i livet igen, och framför allt träffa alla vänner igen :) själva pluggandet är väl inget jag direkt gillar men  man får göra sitt bästa. Denna terminen är det riktigt allvar som gäller, iaf för min del. Ska göra ett riktigt lyft i min skolgång nu..

den senaste veckan har beståt mest av slapp med vännerna. onsdags var jag i stan med felicia o malin. vi träffade ida tog en fika, shoppade, och sen införskaffade jag en piercing i tungan ;p riktigt fin dag med mina flickor.
nu sitter jag här hemma och väntar på att malin och felicia ska höra av sig, blir en mysdag med dom. kanske blir en eller två öl också ;) hehe! vore riktigt gott nu faktiskt när vädret är så bra. :) en kall och ett riktigt bra sällskap, kan det bli bättre? (a)



bjuder på en bild från sommarlovet också :)

nu får det va bra med skrivandet, kanske uppdaterar igen lite senare ikväll annars imorgon :)
Ni får ha en riktigt bra kväll/natt..
puss / L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0