första skoldagen

hej på er..
är inte riktigt på humör för att skriva blogg eller nått just nu faktiskt.. är så förbannad och stör mig på folk så de är inte klokt. men ja försöker lugna ner mig med min älskade musik på hög volym och vänner nära hjärtat :) ska nog sluta bra detta.

i övrigt har min första skoldag faktiskt varit helt okej, jätte mysig om ja ska vara riktigt ärlig. började som sagt dan klockan 10:00 med lite information och så om vad som kommer hända dom nämaste veckorna, fick schema osv..
dagen fortsatte med estetiskverksamhet och sen engelska. finns ju inte så mkt att göra nu i början så vi fick sluta tidigare på båda lektionerna för de va mest genomgång där med. så dagen var redan slut vid 13:30. skönt!
Jag ida och fleicia tog en sväng på stan, hadlade yttligare lite mer kläder och små plock ;) hehe! shopping gör mig på bra humör. tog även en fika på waynes. sen bussen hem och en powerwalk med felicia när vi kom hem till grums. riktigt skönt att få rensa tankarna lite. dags att bli fit nu har jag bestämt mig för. pallar inte att va så här otränad som jag är just nu så det ska bli ändringar i mitt liv nu. nu sitter ja hemma och funderar på att kolla på bring it on och och bara släppa allt annat för en stund. lät som en riktigt bra idé :) hehe!

några av inköpen idag


       
ett linne och ett skärp - gina tricot


bh - H&M


(dålig bild)
men är iaf smink o hårsnoddar ;)

resten får ni se imorgon :) har inte tage några kort på de än..




vi fick även denna otroligt snygga väskan från skolan idag :)
infokomp gymnasiet har numera bytt namn till Klara gymnasiet.
Den tackar vi för :) (a)

vill även tacka mina flickor för en underbar dag på stan <3




nej nu väntar sängen, täcket o kudden på mig..
kort skoldag imorn också föresten, börjar ju inte förän 13:40. ja har ju sovmorgon ås här behövs ju inte sova än :D jippie! men blir nog sängen ändå så ja är utvilda på mentorssamtalet med magnus imorgon ;) hehe!

puss och godnatt på er (a) / Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0