godnatt inlägg

hej igen bloggen ;)

tänkte jag gör ett kvällsinlägg så här jämt innan läggdags idag. sitter här hemma nu framför datorn och har nyss käkat en tallrik med lite grillat kött och sallad m ett glas cola, riktigt gott!



dålig bild tyvärr, tror att jag sak införskaffa mig en ni digitalkamera när jag får min nästa lön i septemper. jag verkligen hatar min kamera nu, de går inte få ett endast bra kort med den.. Jag blir så arg ;@

nog om det och över till nått helt annat, klockan redan 23:00 och jag har inte ens kommit i säng än, hur ska detta gå imorgon när jag ska komma upp tro?!
nog dags att krama kudden och somna till tv:n nu. det märkliga är ju att jag inte ens är trött trots att jag fick så lite sömn inatt ;s men får göra ett tappert försök. ska bara ladda mp3n med lite nya frächa låtar så att jag är redo imorgon på bussresan in till skolan.

en låt som är ett måste i mp3n är denna.. :) sjukt skön låt..




nej nu får det va bra för idag godnatt på er..
puss / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0