kunde helgen blivit bättre?

hej på er,
förlåt att ja inte uppdaterat under helgen men jag har vart hos ida hela helgen. Det har vart helt underbart kul att få umgås med min ida ett par dar.


tänkte ja kunde dra helgens bravader snabbt för er också eftersom ja inte skrivit nått.

Fredag: blev en kort skoldag med enbart media ämnen, mediaproduktion och textkommunikation hela dagen. gick rätt fort och dagen var slut 14:00. då begav vi oss mot rud hem till ida för att duscha o fixa oss. Eftersom vi hade planerat kvällen med party. så försest med mkk 2 brudarna hemma hos ida sen begav vi oss till frida och festade vidare med grabbarna och vi avslutade festandet med en tur på stan :) hehe! emma o jag kröp under täcker tillsammans med ida hemma hos henne. mysigt ;)

Lördag: trött trött och åter trött, jag tror jag ida o emma var helt döda där hela morgonen. till slut tog vi oss iaf till pekås och där köpte vi jävla massa cola, !" st närmare bestämt ;) vadå sugna på cola. vi köpte även frukt och glass så vi gjorde en fruktsallad lite senare och efter det så drog vi en pizza på kvällen. efter affärsbesöket äkte emma hem så jag o ida blev själva kvar och jag tänkte egentligen åka hem ja med men bestämde mig ist för att stanna kvar en natt till på rud. det blev lyckat. vi hade jätte kul och en riktigt mysig dag tillsammans. Rastlösa blev vi och beslöt oss tillslut för att dra en tur på stan även idag. blev inte så långvarigt. vi var hemma vid halv 1 kanske då blev det mys framför dator/tv.. aavslutade sedan kvällen under täcket med en bert film ;) haha!

Söndag: återigen slappdag, har inte hänt så mkt. åkte hem från ida vid 5 och har inte gjort så mkt mer idag. Skulle vart till vålberg förut men andré vet tyvärr inte hur man svarar på sms längre ;) haha! så det blev inget. Nejdå men hans telefon hade vart lite skadad idag så han hade inte nån teckning på hela dan så de blev inget med det tyvärr. men andré, du är lika söt för de ;) hehe! nu sitter jag hemma framför tv:n o ser på nån film som går på 4:an, och mamma har fult hus med grabbar som fikar :) det är som i vanlig ordniong på söndagar. Nu ska ja inte skriva mer för ja är trött :)

ha en bra kväll, puss / louise


Kommentarer
Postat av: sara

vem andré från vålberg? :D amsell kanske ;)

(sorry råka skriva på fel dag först) :p

2009-08-31 @ 16:10:43
Postat av: louise, svar till sara

hehe nej faktiskt inte, aspenberg ;)

2009-08-31 @ 17:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0