nytt o frächt, det är va de är!

men oj vad har hänt här då? ;)
ny design o det ser riktigt frächt ut här i min blogg åter igen :) vad tycker ni?
känns underbart att jag har en sån otroligt charmig och söt vän som hjälper mig med detta. Hon är bäst och jag tackar dig grymt mycket ida för att du tog dig tid att hjälpa mig. Min lilla pudding många pussar på dig ;) <3




bjuder på en mycket charmig bild på mig och puddingen också ;)

annars då, jo dagen har vart lång i skolan idag och jag har vart riktigt trött. det tror ja vi alla var idag faktiskt. haha! eller va säger ni MKK2 brudar? ;) kultur historia, idrott, lunch, svenska B och estetisk verksamhet har vi haft på schemat idag. det var bra drygt där ett tag efter luchen men efter svenska flött de på bra när vi målade namnskylltar på ev ;) fick sluta en halv timme tidigare också för att vi blev klara. så idag gick vi till 15:30 ist för till 16:10, skönt är väl enda rätta ordet just då.. kom hem vid 16:00 då va de bara lägga sig o kolla film. fick bli bring it on all or nothing. Jag mäste bara säga att jag älskar filmer som har med dans att göra ser så jävla roligt ut och jag blir helt galen när ja ser hur sjukt duktiga dansare det finns i världen. Tänk om man ändå kunde va så bra.. Dans är nått ja tänk börja med länge, synd att ja inte gjort de, det skulle vart så himla kul, och det är nog nånting som skulle passa mig perfekt eftersom jag älskar att röra på mig o vara aktiv samtidigt som ja verkligen älskar musik. och skulle kännas dumt att börja nu ;s eller?! en riktig tankeställere fick jag där.. hehe!

vad ska man hitta på nu då tro?
Slappa resten av kvällen va, ah de låter ju riktigt bra asså ;)
Jag degar vidare framför datorer, tvapparater och allt vad det nu kan tänkas vara, och bara kopplar bort allt annat för en stund.


                   ( där ser ni piercingen också )
alla vet väl dock hur det ser ut att ha hål i tungan män ändå
    

               


gokväll / Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0