ett besök på säffles sjukhus..

hejsan!

har vart sjuk nu under hela veckan så har inte orkat skriva något, har låge med huvudverk halsont och feber inte alls så kul. menhar vart skapligt pigg ändå för att ha vart sjuk. har inte varit sängliggade hela dagarna men det har ändå blev en hel del mys i sängen med film och så. Sen har ju älsklingen vart här och tagit hand om mig också så inte så konstigt att man redan är på bättrings vägen, värre är väl att ja har smittat honom :/ hehe! stackarn, men han blir nog pigg och kry snart. han är ju inte sängliggande så de är inte så synd om han än iaf.



Idag har jag varit på ett besök på säffles sjukhus, som ni kanske kommer ihåg så har jag ju skrivit mycket om att jag hade väldigt ont i ryggen en längre tid så därför hade mamma fixat en tid åt mig så att ryggen skulle få röntgas så det har jag gjort idag så vi får se nu om en vecka ungefär om det ör något som är fel eller inte. Får väl  hoppas på att det inte är några större skador. Väldigt tråkigt att ha rygg problem redan, är lixom bara 16 snart 17 fyllda år då ska man vara pigg o allert utan ryggproblem eller andra skador. man vill ju inte känna sig stel o gammal redan lixom ;) hehe!
hur som helst mormor följde med mig till sjukhuset och efter det så tog vi en fika och sen handlade vi även lite mat på konsum. mormor är att snäll hon, :) hon ska alltid köpa massa grejer till en..
resten av dagen vet ja inte riktigt vad ja ska hitta på, sugen på att sola så kanske tar med mamma ner och bättrar på färgen på kroppen lite. fast felicia och ida skulle ju ner o sola idag också så dom skulle man ju kanske kunnagöra sällskap. vi får se hur de blir. nu ska ja försöka göra lite nytta här hemma, ska ta i tu med disken där uppe nu tror jag och sen tror jag att jag ska ta mig en lite promenad i det härliga vintervädret.

ja just det jag, helgen som kommer nu är ju lite speciell.  Ni får inte glömma bort att imorgon är det fredag den 13 så var försiktiga där ute xD hehe! läskigt.. den nya fredag den 13 har även biopremiär imorgon också, älsklingen frågade om vi skulle gå på den, det skulle vart kul faktiskt. jag brukar aldrig vara eller bli rädd när ja ser skräck filmer hemma men skulle ja se en på bio då kan vi nog kanske börja tänka lite i andra banor. kan nog säga att ja lär o va ganska rädd då med de ljudet :) hehe!
sen har vi ju även alla hjärtans dag på lördag, mysigt! hehe.. så då blir det väl att umgås och ha en jätte mysig kväll med dig älskling. <3

nej nu ska jag kila ut i vintervädret. Ni får alla ha en mycket trevlig dag, puss&kram / louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0