fredag den 13...

hejsan!

sitter här hemma för mig själv nu, mamma gick nyss ut för hon skulle sola med amanda. tänkte följa med men jag orkade inte. va med mammsen ner och solade igår så ja tar o solar typ imorgon eller nått. det är ju oturs dag i dag så kanske inte värt att göra allt för mycket ;) hehe! man får vara försiktig.
blev en skapligt kort skoldag idag, försov mig imorse så var inte där länge. haha! ovärt att ens åka in till stan lixom.

vad ska man göra ikväll nu då?
ska man göra det gammla vanliga när det är fredag den 13, bara sitta hemma o mysa o nöglo skräckfilmer tillsammans med dom underbaraste eller va ska man hitta på?
jag blev riktigt sugen på att spela poker förut så en poker/film kväll kanske? :)
Så får det nog bli, med dom bästa då såklart! <3

får bli ett kort inlägg nu orkar inte skriva mer, ska gå o göra mig lite käk är vrålhungrig. men man vet aldrig om ni får höra mer av mig sen, det återstår att se. puss på er /
L.H *



du är underbar älskling, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0