m/s cinderella är nära nu :)

på lördag är det dags igen, då far vi iväg på en ålandskryssning. var ungefär exakt ett år sen sist nu så det är verkligen på tiden igen. kommer bli riktigt kul hoppas jag. denna gången är det ju inte bara jag felicia mamma o kristina som ska med utan några fler nära och kära står med på listan. så vi hoppas på två mycket trevliga dager och fullt med nya underbara minnen att dela med dom bästa.
som jag sa så blir vi några fler denna gången, nämligen jag, felicia, josefine, malin, brorsan, anton, simon, mamma, kristina och jarri. så vi är några stycken och nu kan jag säga att nedräkningen har börjat och jag är grymt laddad för det är så himmla kul. iiiihh!




nu när jag är så laddad så tänkte jag bjuda på lite bilder ifrån sist vi var iväg på färja men tyvärr så kronglar det nu så de kommer senare eller imorgon istället.
nu har jag nyss käkat kvällsmat och ska nog träffa älsklingen en sväng nu innana läggdags, ha en fortsatt trevlig kväll.
kramar från mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0