slapp skolvecka kan man väl säga..

hejsan!

idag är det torsdag och jag försov mig ganska mycket så orkade inte åka till skolan idag, fy på mig. men resten av vecka i skolan har varit riktigt slapp, tisdagen började vi 9 fick sluta 11 onsdagen började 9 fick åka hem 12 och idag ingen skola alls och nu återstår bara fredagen sen bär det iväg till stockholm för att sedan spendera två dagar på ålandsfärjan. nu är man ivrig och måste snart börja tänka på packningen, vilket kommer vara ett stort problem för mig, sist hade jag med mig på tok för mycket grejer så de blev allt för jobbigt att bära så denna gången ska jag försöka att bara ta med de kläder ja kommer att använda vilket är riktigt svårt att välja. men ska nog försöka lösa det problemet med kläder idag. hmm mycket svår uppgift men de fixar jag allt.
förövrigt så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag.

men jag måste bara säga ett stort grattis till kristina som vann en härlig summa pengar på v65 igår. ett stort grattis till henne. det sitter ju inte helt fel nu när det bara är 2 dagar kvar tills vi åker. ;)

jag lovade er ju lite bilder får färjan förra gången så vi får se om det funkar bättre denna gången då.


   

  
blev en hel del shopping i texfreen ;)

  

  
detta var i februari och det var så varmt att man kunde stå i linne på deck
sån tur mer vädret har vi nog inte denna gången :/


  
en mycket älskad vän är du felicia, kommer alltid finnas för dig! :) älskar dig <3

  
sitat från gubben där på bilden: om jag bär dig felicia så blir det lättare för er att få med den där packningen.
ah just tänkte vi då, haha inte helt nykter o klar i skallen han kan jag lova ;p hahah!


nej nu väntar duschen på mig, ni får ha en super bra dag :) / puss och kram louise


Kommentarer
Postat av: jozz

fett nice kmr de att bli (y

2009-02-19 @ 11:18:23
URL: http://josefinehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0