söndagar är så tråkiga, men helgen blev allt lyckad!

helgen blev allt lyckad ändå, vi kan börja med fredagen, den började likan en hemmakväll med mammsen, vi satt under kväll och tittade på let's dance och åt tacos till det viktigt mumsigt.
mitt i let's dance så hörde josefine av sig och frågade om jag ville med henne ut för att träffa lite folk, mycket saknat folk från min sida, iaf vissa av dom.  självklart ställde jag upp och så begav vi oss till våra nära och käka på solbergsgatan. det blev en mycket trevlig kväll tilslut ändå och den kvällen hade mycket skratt att erbjuda. jag och josefine skulle sätta på en låt på youtube den kvällen men fick fram tre fula människor ist och helt seriöst så trodde jag att jag skulle dö av skratt, hur kan man ens lägga ut nått sånt och skämma ut sig för hela svenska folket? hahaha! jag ska lägga in det här på bloggen så ska ni få se själva, dom är ju inte riktigt friska i skallen dom. haha!


http://www.youtube.com/watch?v=oOxsNAjeN-A

det fick bli en länk ist för jag fattar mig inte på hur man lägger in videos på bloggen ;s men någon av er kanske kan berätta för mig hur man gör? :)
men nu fattar ni nog vad jag menar om ni tittar på den xD hahaha!b

lördagen spenderades tillsammans med älsklingen såklart och även erica och mansi och emilia får vi inte glömma, hon är så söt, en av världens sötaste ungar, hihi! det blev en hel del prat och vi kom även tillbaka till dom åren som var för ett tag sen då man brukade sitta och köra sanning och konsekvens hehe! så det fördröjde vi tiden lite med medans vi inväntade melodifestivalen och sen blev det film, bruce den allsmäktige.  sen hem tillälsk och sussa så söt :)
så jag vill tacke er för en mycket lyckad alla hjärtans dag .



och nu är det söndag igen och nu börjar även denna veckan dra sig mot sitt slut, som i sin tur är lika tråkigt varje vecka.
ska försöka få en tidig kväll idag tänkte jag, vi får väl se hur det går med det.
nu ska jag kila, hoppas ni har haft en bra helg och inte haft för mycket otur med er.
pussar&kramar / louise

Kommentarer
Postat av: Viccy

Till höger om klippet på youtubesidan finns det en "liten" text typ under profilbilden. Kopiera den och placera den i htlm-rutan när du gör ett blogginlägg. Klarrt, där har du ditt youtube-klipp :)

2009-02-24 @ 22:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0