Äntligen dags för skidor igen!

Hejsan på er!
Just för tillfället så sitter jag i skolan, har nyss haft engelska och inväntar nu gympapasset. Men jag ska dock inte vara med men om vi gör nått kul så kanske man smyger in och är med en sväng iaf. hihi!
Efter gympan är det lunch och sedan sista lektionen för dagen vilket är matte. Sen tar jag och josefine 2 bussen hem mot grums. Felicia skulle stanna kvar i stan med malin idag så hon ska inte med hem.

Äntligen ska jag få stå på ett par skidor igen, gud så jag har längtat efter det. Ålviken i grums har ju öppnat nu för ett tag sen så ikväll blir det att åka dit med josefine och felicia. och även umgås med några andra mysiga pojkar som ska dit. Ska bli riktigt skönt att få komma upp i backarna igen. Och imorgon kommer jag att ha en riktigt härlig och go träningsvärk i mina små ben. Men sånt är bara skönt att det känns att man har ansträngt sig lite. eller vad säger ni?
Funderar även på om vi ska dra till typ branäs oeelr hovfjället nån dag, bara över dagen. Någon som är sugen på att flja med kanske? då äre bara att ni hör av er så samlar vi ihop ett gäng och drar iväg.

Men nu ska jag kila, Idrotten väntar!
Ni får ha en super bra dag. Kanske ses i ålviksbacken ikväll, vem vet? xD



pusssssssss / Lois

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0