Louise & jozz is back in school! ;)

Hejsan!

Nu har vi äntligen pallrat oss iväg till skolan, och nu är vi här för att göra vårt absolut bästa, ska lägga ner mig som bara den i skolan nu fram över, jag lovar er.. Vi sitter i datasalen nu och vet inte riktigt vad vi har för lektion men jag trodde vi skulle ha svenska men verkar som vi har GK, har lars som lärare iaf och han kan väl knappast svenska ;s hehe!
Snart lunch nu iaf, ska bli riktigt gott är jätte hungrig, så lite mat i magen kommer sitta som pricken över i: et.

Kan dra helgen lite snabbt också för er,
Fredag: Då fick jag besök av mina s,å flickor malin och josefine, vi kollade såklart let´s dance vilket var väldigt bra. Hoppas på att det blir en bra säsong av detta underhållnings program. Lite senare så gick vi hela vägen bort till kim, där var kim, chail, robin, sofie och emma. Men flickorna gick så fort vi kom, haha! Det var en mycket trevlig kväll hos kimpan; den bjöd på massor av skratt och En chail till knäppgök. Honom kan man ju dö på, vilken stjärna.
Natten slutade trots allt inte så bra, men gick bra!
Skjus hem var inte det lättaste att fixa så vi fick sov platser hos malin, tack (a)

Lördag: Blev en riktigt slapp dag, låg hemma hela dagen typ. Sen blev det en natt hos min goding! Mysigt som bara den..
Söndag: Vaknade hos godingen och gick sedan hem för att duscha och sen kom mormor morfar och morbror hem till oss för att käka middag. super gott var det, mamma kan de där med mat hon! Senare på kvällen så skulle jag gått till godingen igen men han var för slö, så de blev inget idag. Så jag la mig hemma i sängen och kollade film o så.

Det var min helg det, den bjöd på många konstiga ting och även mysiga stunder..

take care / L

Kommentarer
Postat av: elin

vem är denna godingen då ? (a) ;D

2009-01-12 @ 17:53:52
URL: http://eelfstrom.blogg.se/
Postat av: josefine the fucking king

vi är bbbäst ;)

2009-01-12 @ 23:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0