mysig hemmakväll!

hejsan!

Efter många om och men så bestämde jag mig för att stanna hemma idag. vilket nu känns som ett mycket klokt beslut. Inte alls party sugen för fem öre, och trött som ett as är jag också så det satt perferkt med en mysig hemmakväll idag.
För att hålla mig själv underhållen idag så har det blivit en hel del spelnördande för mig, sjöng sing star och spelade lite gh förut. hehe! det börjar ta sig för mig med tekniken på gh, jag lär mig allt mer och mer och blir att lite bättre för varje dag haha! sen har jag sett två filmer. fick nämligen ett filmtips av en kille häromdan han ville att jag skulle ladda ner madagaskar 2 och kolla på den för att han tyckte den var jätte bra. Så jag gjorde de och kan hålla med han om att den var ganska bra :) rolig film! Sen har jag funderat länge över vad en film hette och fick reda på det igår så jag ladda ner den förut och fick äntligen se den igen. 50 first dates vare, jag tyckte den var bra när ja såg den första gången så jag var bara tvungen att se den igen. Som jag sa förut att jag skulle be mamma göra någon god middag, det behövde jag inte ens säga till henne för när middagen var klar och jag kom upp till köket stod det potatisgratäng fläskfilé och bearnessås. hur gott? Det kan nog till och med vara en av favoriträtterna de! tihi..
nog om det, nu sitter jag här och uppdaterar lite i väntan på besök. Då blir det film i massor och myspys! iiihh!



Ni får ha en fortsatt trevlig afton gott folk :)
Take care / lois *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0