söndagar är alltid lika tråkiga..

hej på er!

kan börja med att berätta att går dagen blev att bra mysig till slut. Sweety kom och höll mig sällskap hela kvällen/natten, tack ska du ha snygging ;)<3 alltid lika mysigt tillsammans med dig!
Det blev film i massor, blev nog typ 3-4 st iaf tror ja hehe!



Nu sitter jag här och det är redan söndag igen, veckorna springer iväg tycker jag! knappt man hinner med att göra de man tänkt sig. Jag har nyss käkat och hjärtat lämnade mig nyss. Så nu funderar jag på att trippa upp till duschen och hålla den sällskap en lång stund. En varm dusch som varar i evigheter, gud va skönt! älskar att bara stå där och låta vattnet bara rinna som bara den, och varmt ska de va också. där skulle man kunna stå länge. På tal om vatten, vi har inget badkar här hemma. Jag saknar vårat badkar vi hade i huset, jag måste ha ett bara. det är så otroligt skönt att lägga sig i ett varm bad med levande ljus tände runt omkring och musik på i bakgrunden. Då snackar vi avkoppling! mihi va skönt de hade vart.. Någon som har ett badkar att låna ut kanske? ;)
Resten av dagen ser väldigt slapp ut, orkar inte göra ett skit, håller på att ladda ner 4 nya filmer här nu så någon av dom ska man väl glo på sen. jocke kanske kommer och håller mig sällskap sen om jag har tur. hehe!




Josefine ringde nu hon kommer upp om 20 min, så duschen blir snabb nu
så jag kila nu, simma lungt! /  lois *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0