temavecka i skolan!

hejsan!

sitter i skolan nu och vi har ju som sagt temavecka nu så de är rätt slapp vecka nu. jag och ida har nyss vart och lyssnat på en redovisning om hur det är att vara barn till missbrukare. Det var en tjej här från skolan som berättede om sin uppväxt osv, det var hemskt att höra om hur illa det egentligen kan vara för många. Jag tyckte så synd om henne att hon hade vart utsätt för så mycket under sin barndom. Och när allt var som värst för henne så var hon inte så himmla gammal så hon förstod ju inte riktigt vad det var som egentligen hände. Men allt var bättre nu och tur är väl det.
droger kan ställa till så himmla mycket problem här i världen som är så jävla onödigt. Vad ska man göra för att alla droger ska försvinna? det finns nog inget att göra, mer än att försöka motstå själv. nog om det!

Jag är jävligt hungrig och dagen är jävligt dryg, vi ska se två filmer nu. Vi ska se en kvinnofilm med vår svenskalärare kristin och sen efter lunch så finns det ett antal vanliga filmer att välja bland. Så vi får se vad vi väljer att gå att se på. Det känns så ovärt att gå till skolan den här veckan, det lixom händer inget speciellt så det känns så himmla onödigt menmen vi är duktiga och går hit iaf. (y) 



Vad ska man hitta på idag tro? 
Hörde av min bror att josefine ville se filmen yes man med oss idag ist så kanske bli att se den med bror henne och älsklingen :)
Annars går jag nog hem till älsklingen och hittar på något med honom kan jag tänka mig. :) hehe!

men nu ska jag kila, pusss på er! / lois *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0