Tisdag och säsongstart av andra avenyn! ;p

hejsan alla glada!
Idag vart det heller ingen skola för min del, när jag vaknade av väckarklockan imorse så kändes det som om mitt huvud var påväg att expoldera vilken sekund som helst. Så jag kände att jag låg väldigt bra hemma i sängen och hade inte mått alls lika bra i skolbänken, så mamma fick sjukanmäla mig, tack! (a)



Dagen har sett ut följande:
josefine skrev sms till mig vid 8:00 och frågade om jag skulle till skolan, men det skulle jag ju inte. Då ville hon pyssla om mig under denna dagen eftersom jag hade så ont så hon kom hit och låg här bredvid mig och myste, vi kollade på vakna med the voice sen fick det bli en film, vinterviken närmare bestämt! men jag somnade en stund under filmen vilket var riktigt skönt för min lilla skalle, sen för att den skulle må snäppet ännu bättre så fick det bli en uppfriskande dusch.
När jag hade piggnat till lite och mitt huvud var med i matchen igen så gick vi ut till bussplatsen för att ta bussen ner till biblioteket. Detta var riktigt illa faktisk, höjden av lathet, vi får nästa skämas. vi tog bussen den korta biten, men vad gör man inte för att allt ska gå så fort som möjligt. Vi åkte ju gratis på busskortet iaf så de var ju bra. Gick till åsfjärden och hälsade på fanny sedan vidare till mickis för att käka och sen blev det en sväng upp till gamla skolan.
För er som inte vet så gick man på jättesten om man bodde i grums. HAHA! Vilken skolan asså, skrattar ihjäl mig. har nog fan inte sett värre skolan asså, så sletet. Men lite saknat också faktiskt! träffade min gamla mentor helén sandberg, lika törr som vanligt hon ju, hehe! men kul att se henne.. Hon hade färgat håret brun till och med de var inte dåligt. :) Riktigt fin var hon nu, eller vad säger du josefine? ;p
Sen träffade vi rebecca och hennes lilla vovve khira, hur söt hund lixom? dör på henne.. iihh! det var förövrigt riktigt trevligt att träffa rebecca igen, hon har vart saknad från min sida. (a) <3

kvällen har beståt av film/tv och datorn. kollade på andra avenyn förut. det var ju som sagt säsongsstart idag.
Hur bra är inte den dramaserien? jag dör på den med. hehe! man kan knappt berga sig tills nästa program kommer. och nu är det ju bara en gång i veckan, hur ska detta gå? men är ju trots allt 15 min längre nu då men ändå.. hoppas det blir ett bra slut på allt stå hej i den serien iaf. mihi!
nu ligger jag i sängen med datorn i knät och bara väntar och väntar, vad väntar man på egentligen? vad vill man ska hända? :) hehe! en riktigt bra fråga de..
Nej ni mina kära läsare detta blev ett långt inlägg men bättre de än inget alls, eller va tycker ni? ;p
men jag tror jag avrundar här, ni får ha en fprtsatt mysig kväll. för det ska jag hoppas på att få!

JUST DE, höll på att glömma.. Jag behöver inte gå till skolan imorn, jippi! iiihhh.... i love it!
har bara en lektion imorgon och den börjar 12:40-14:00. stor idé eller? nej skulle inte tro de. så jag och mina flickor hoppar det!



tare lungt där ut för nu kilar jag / L

Kommentarer
Postat av: jozzzz the king

klart jag pysslar om dig min sköna ;)

och ja! - lata är vi bra på att vara (;<3

2009-01-14 @ 00:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0