härlig onsdag!

som jag sa till er igår så skippade vi ju skolan idag vilket var riktigt skönt.
Jag vaknade runt 14:00 idag, det var riktigt skönt att få sova ut så länge, men blir nog allt värre när lilla fröken louise ska pallra sig upp kl 07:00 imorgon. menmne smällar man får ta.

När jag vaknade idag så blev det duschen direkt typ, käkade lite frukost först. sen mat, jozzefine kom, vi gick till svensson, gick ner till ica klingan, träffade malin, sen satte vi i nytt löshår. För er som inte vet så har jag löshår. Jag har vart väldigt slarvig med mitt hår förr i tiden och färgade hela håret i blekningsmedel osv. inte bra håret bli svinto till slut och det slutar med att man får klippa av sig halva håret, och hur kul är det? så jag använder löshår för att få det längre och fylligare.. Och nu har vi fått det nya så nu äre håret helt nytt vilket känns väldigt skönt. Nu ska detta skötas det bästa jag kan in i det sista. Får nog ta och ringa frisören någon dag också för det är nog några cm för långt just nu men bara typ 3-4 cm som ska tas bort. Sen är allt som jag vill ha det! mihi..




Nu sitter jag här hemma i min ensamhet för jozefine åkte nyss hem efter att vi hade avnjutit en toast tillsammans. Så nu sitter jag här och väntar på brorsan och svensson som skulle komma och hämta mig, så jag kilar med dom till svensson i brist på någonting att göra. mysiga pojkar de där två :) hehe!

Provade guitar hero med trummor förut hos svensson, skit svårt ;o haha! men jag ska lära mig så jag slår brorsan iaf, svensson blir nog svår att slå. han är för nördig.. haha! men önska mig ett lycka till. med god träning kan man bli ganska bra iaf. eller va tror ni?




Det har vart en riktigt härlig onsdag idag, ser dock inte fram emot morgondagen. skola bläää !
hare så bra alla goda människor / pusssss Lois

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0