Vilken helg! ;s

Hejsan!

Nu är helgen slut och ny skolvecka är på börjad. Känns väl inte så bra att helgen redan är över men det var rätt skönt ändå för fyfan vilken helg jag har haft. Fredagen var förövrigt ricktigt lyckad och alla var glada och på bästa humör. Lördagen var nog allt tvärtemot gårdagen. Jag var förbannad på allt jävla folk och jag va inte så glad heller. Allt gick emot mig och ja blev bara surare och surare när sanningen kom fram. Jag förstår inte varför det jämt ska va problem och motgångar hela tiden? Kan det aldrig på vara frid och fröjd så man kan vara på bra humör ist? tänk va mycket bättre allt skulle vara då. Men tyvärr så kommer det aldrig kunna bli så för det är tydligen meningen att folk ska bråka och göra varandra sura här i livet, och det är väl sånt vi får stå ut med helt enkelt.
Söndagen var jag väl inte heller påså bra humör men bättre än det vara på lördagen iaf vilket var en himla tur. hehe! Var väl lite små depp hela dagen, men den fick sig ett bra slut iaf. Tack vännen för att du finns för mig, du vet vem du är :) <3


jag bjuder er på lite bilder här nu också då från fredagen, som var så bra (y) hihi!



Erica & Amanda, lite smått inne i deras egna värld.



Pusskalas ;)



Sötnötter ;) hihi! <3



Svensson, Mansi & Bror! Vilka godingar, ta väl hand om dessa <3



Stiligt ;) hihi! <3







Det får bli den sista, finns många mer roliga och knäppa bilder men dom får sparas. Tack för en bra fredag kväll/natt flickor och pojkar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0