090327, äntligen helg..

hejsan!

ny dag och nya möjligheter!
sitter hemma nu och funderar fortfarande på vad jag ska hitta på en dag som denna. känner inte direkt för att gå ut när man tittar ut genom fönstret ;s riktigt trött på all snö som kommer nu, jag som hade förhoppningar om att våren var på väg när nästan all snö hade smällt bort, men nejdå då kommer det ännu mera. usch och fy och blä, vill ha sommar o sol nu,nu,nu!! men det lär vi få vänta med innan vi får se det utanför fönstret..
Med tanke på vädret idag så skulle en hemma kväll med god mat och massor av mys inte sitta fel, det är ju let´s dance final idag så det kanske blir att glo den och äta god mat och umgås med mammsen idag ist för att gå ut o partaja.
men man hinner ångra sig många gånger på en dag, men det lutar mest åt det hållet nu kan jag lova. vad ska ni andra hitta på?

jag måste säga att det är mkt roligare att skriva nu igen, nu när bloggen är omgjord och så, riktigt nöjd blev jag med den nu faktiskt. :) super fin (y) iiihhh!
jag återkommer senare, nu ska jag käka glass och fundera på vad jag ska göra med mitt liv. vad gör man med det när man inte vet va man vill? hmm, bra fråga louise...
puss & kram, pilla lungt / louise *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0