bloggen är nu nyrenoverad!

hej på er!

som ni kanske ser så har nu bloggen fått ett nytt utseénde och det får vi tacka ida för, hon är min ängel och super bra på det hon gör! och det blev ju hur fint som helst, inte riktigt klart än men en förändring iaf och jag är hel nöjd. så åter igen ett stort tack till min lilla pingla ida :)..

idag är det torsdag och jag mår hyfsat bra ändå, lite små problem, ångest osv.. men det är bara gå vidare nu, kan inte gå runt o må dåligt och vara sur hela livet det funkar inte.. jag har tänkt mkt den senaste tiden och jag är från och med nu en helt ny människa, nya planer, ny framtid framför mig. Jag ser allt med lite andra ögon. dagen idag har vart mkt slapp, imorgon blir det sista skoldagen för den här veckan sen var helgen här igen, mkt skönt måste jag få säga..
nu är frågan vad man ska göra av helgen, ska man ut o roa sig med folket eller ska man ta en lugn helg för en gångs skull? ja det får vi fundera en stund till på, och imorgon får vi svaret. :) hehe!



måste faktiskt skänka bort lite av mina tankar på robban också, han har vart i branäs idag med skolan och han har förstört sin svanskota, vilket inte är så himmla bra. jag lider med dig vännen och hoppas på att det blir bra snart igen. <33




men nu börjar klockan rinna iväg här och det börjar bli dags för film och sovtajm, det låt helt underbart det att få krypa ner i sängen och somna till en film så det är precis vad louise kommer gör nu inom en snar framtid ;)
så jag säger godnatt till alla godingar där ute, sov gott och dröm sött!
puss & kram / lois *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0