glöm dina bekymer, imorgon kommer nya!

hejsan! 

blev ingen skola idag pga att jag och josefine skulle ner till skolan här i grums o prata lite. och nu är det bestämt, vi börjar till hösten. så vi får väl se om det blir något bättre här. inte för att den skolan jag går på nu är dålig eller så men det är så himla drygt att åka till stan varje dag när man bor i grums det tar sin tid och det finns mycket mer negativt att räkna upp men men vi får hoppas på förbättring nu till hösten iaf. 
träffade fanny förut på åsfjärden också. följde med henne upp i köket när hon bakade kladdkaka, vi skulle ha smakat på den men vi orkade inte va kvar tills den var klar, men den blev säkert jätte god fanny (; 

'

det bakas för fullt och josefine är grymt porrig i besöksrocken ;) haha! 

vad ska man hitta på idag då tror? 
jag funderar på att laga mat nu i allafall, hungern börjar smyga sig på mig. :) 
hör av er om ni har tråkig, nås på mobilen!! (:
pussssss / lois * 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0