tänk ja drömde en natt...

nk er att alltid gå runt och veta att man kan göra pericis vad man vill för pengar är inget problem, förstå vilken lättnad det hade varit. Jag har alltid ända sen jag satt i sandlådan drömt om att få bli känd på något sätt. Det skulle inte behöva vara att stå i centrum och alltid synas för det har jag ingen andledning till att göra. men att bara kunna få vara känd på något sett hade varit super kul. Jag har en dröm om att nån gång i livet slå igenom stort, på vad vet jag inte men det skulle kanske kunna vara foto pga att jag går media i skolan. Jag får en grund på vad och hur det ska se ut vilket är en bra bakgrund. Jag är en tjej som älskar att ta kort, jag tar ofta kort på allt mellan himel och jord och jag är extremt duktig på att ta kort på mig själv, hehe!

jag satt nyss och kollade igenom alla nominerade till blog awards, bara en sån grej hade ju vart super kul.. Tänk att slå igenom stort på att sitta här och förmedla till er läsare vad man själv tycker och tänker om saker och ting eller kanske till och med bara vad man gör på dagarna.

Lätt som en plätt! Drömmar finns det gott om i livet, och har man tur kanske det slår in även för en själv en vacker dag. Keep on dreaming, dream on dream on dream ooonnn...


blev sjukt sugen på att fota nu, fan va kul...
JAG VILL HA EN SYSTEMKAMERA NU... ;p

love / Louise





Kommentarer
Postat av: Anonym

om du tycker det är kul att fota, varför lägger du inte upp mer bilder i bloggen?

2009-10-12 @ 17:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0