dag 1 på praktiken

hej!

Jag är nyss hemkommen från praktiken, har precis slängt i mig lite mat och tänkte nu belöna mig själv med en film eller något i den stilen. Jag är riktigt trött och sliten trots att vi inte haft det alls jobbigt idag.
Jätte trevlig personal på Karlstads nya radio och jag och ida fick även en ny lite kompis.


Visst är hon söt lilla Ebba :) hon är så liten så man vet inte vart hon tar vägen ibland. så man får vara vaksam nu i 5 veckor så man inte gör illa henne.


det här är vad jag och ida har gjort idag, vi har vikit mappar och fyllt med informationspapper. så som sagt det har varit ganska lugnt idag.

Men nu ska jag lägga mig och vila en stund och ringa min pojkvän.
Ni får ha en fortsatt fin måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0