oj här var det tomt!

hej på er!

jag får väl börja med att be om ursäkt för att jag vart så frånvarande den sista tiden, men för det första så har ju vädret blivit helt underbart ute så man vill ju inte sitta inne vid datorn då precis. sen så har det hänt mycket annat som gjort att jag inte riktigt haft tid. men känner att det är dags att börja skriva av sig lite igen.

men söndag idag iaf och den ser riktigt lugn ut, ska ta bussen till min pojkvän om drygt en timme och där blir det massa söndagsmys sånt är jag riktigt bra på. hehe!
ida var även här på besök igår, måste säga att det var riktigt härligt att hon kom hit jag har inte träffat henne på hur länge som helst så det var trevligt. Vi grillade iaf och kollade på körslaget och bara myste framför tv:n med mamma. sen somnade vi även till emil i lönneberga, han är ju för härlig den lille pojken.

Just de ja, igår så var jag även på barnkalas. Jag, felicia och malin var med och hjälpte till på lowas 6 års kalas. det var massa barn, paket, glass, kakor, bullar och massa gott humör. vi var lekvärdar så vi hittade på ett par klassiska barnlekar som man själv lekte när man var liten och sätte igång dom allihop.
hade med min systemkameran dit men det blev inte så mkt kort tagna det var fullt upp att hålla koll på alla ungar. hehe!

men nu ska jag runda av, dags för att göra mig klar nu. praktik imorn också, jag och ida laddar hårt nu för Karlstads nya radio :p

man kan söga att denna låten sitter så klistrad i min hjärna efter gårdagens körslaget :D hehe! Men den är riktigt skön! han har gjort många sköna sommarklassiker ted gärdestad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0