Äntligen fredag!

hejsan!

Sitter i skolan fortfarande, och det är ju fredag vilket betyder att vi sminkar och fotar för fullt i studion. Det börjar bli en fredagsrutin att vi alltid är här på eftermiddagen/kvällen :) Jag har inte tid att skriva så mkt mer men ville bara uppdatera er lite grann.

Ikväll ska jag se idolfinalen och jag hoppas att jay tar hem skiten. Han är bra han :p André ska även göra en pizzadeg sa han så det blir hemmagjord pizza perfekt tills jag kommer hem, som brukar bli vid 20:00 tiden.

Imorgon ska jag och André åka och hälsa på min faster också. som var evigheter sen jag var hos känns det som. Jag älskar att vara hos henne. När mamma och pappa bodde tsm så var jag alltid hos henne. Jag älskade att vara hos henne och hjälpa henne med saker. Man hade alltid så kul där, och jag måste faktiskt erkänna att jag saknar det lite. Jag och min bror var hellre hos henne och hjälpte till än att hjälpa mamma och pappa hemma. :D hehe! Så det ska bli kul att hälsa på igen.

Men nu måste jag fota klart här. Hoppas ni får en bra fredag. Vem tror ni vinner idol föresten? :)

Kommentarer
Postat av: M

Nej jag får ingen hjälp av andré med pizzan så jag får fixat själv! Jay vinner nog men minnah är också jättebra...det har varit mina 2 favoriter hela tiden :)

2010-12-10 @ 18:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0