Dan före doppar dan..

Alla julklappar är klara, och jag kan bara ta de lugnt nu tills imorgon när det faktiskt äntligen är julafton. 

Det känns lite konstigt att det redan är dan före julafton, jag är inte alls i den julstämmning jag borde vara men jag hoppas att det kommer ikväll. För ikväll är det uppersittarkväll, och jag som alla andra hoppas väl på att man får vinna något denna gång. :p

 

Igår kväll var jag, min pojkvän och min bror hos min faster och hälsade på. Vi blev bjudna på tacos och fika. Det blev en mysig kväll. Vi satt framför brasan och pratade och vi avslutade kvällen med att se sista avsnittet av morden i sandhamn och sen åkte vi hem. Det var kul att få umgås och träffa dom igen.

 

Min pojkvän och bror har vart inne i stan nu på morgonen och handlat julklappar åt mig :p så nu hör jag hur dom slår in massa paket nere i köket, ska bli spännande att se vad det kan vara för något i dom :D

Det ligger massor av paket under vår gran nu, jag har faktiskt varit där och tjuvkollat lite som man gjorde när man var liten. Man får faktiskt känna på paketen :) haha!

 

Kommer väl inte blir så mkt uppdatering nu här under jul, men jag ska försöka att komma ihåg det.

 

Men jag vill önska er alla en riktigt GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0