...

sitter hos Siri fortfarande.. jag åkte hit igår kväll för att vi skulle ha en liten myskväll/lussevaka. jag ida och siri. Vi hade jätte mysigt och så men december månad är ju inte den bästa i år.. Vi var allt lite depp igår och har förövrigt vart de hela helgen och vi behövde varann så de var skönt att bara få komma ifrån allt en stund och umgås med två underbara vänner. Jag mår inte alls bra, jag är helt tom, jag finner inga ord till hur jag mår eller vad jag ska göra. Jag känner mig otroligt jävla sviken så de gör ont i mig. Ja vill bara åka bort o låsa in mig i en lägenhet nånstans så jag slipper alla ett tag. Så känns de nu..
Jag är inte på topphumör och lär inte bli heller, så jag förstå inte ens varför ja skriver nått.. Fan, helvetes jävla kärlek!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade lilla gumman.... jag och alex finns alltid för dig, det vetdu ! och kompisarna är guld värda i denna jobbiga stund. <3 älskar dig kram

2010-12-15 @ 09:25:26
Postat av: ems

Jag älskar dig Louise och vad som än händer så kommer jag alltid att stå vid din sida och hålla din hand! <3

2010-12-15 @ 21:16:11
URL: http://emmahartin.blogg.se/
Postat av: Siri

du är så himla stark och klarar utan tvekan detta! det är power i dig bruden:) puss på dig och tack för en otroligt mysig kväll<3

2010-12-16 @ 23:26:25
URL: http://sirisjogren.blogg.se/
Postat av: anna

Förstår andrés otrohet assååååå

2011-01-19 @ 19:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0