Julhandlat..

hejsan!

Det blev ingen fotografering igår till projektarbetet, det blev förhinder. Vilket var tråkigt men ändå skönt på ett sätt. Vet inte när jag var hemma tidigt en fredag senast. Så igår fick det bli en lugn hemmakväll ist. Jag var med mamma till affären för att julhandla. Det blev jävligt mkt, vi orkade inte bära hem allt så vi fick dra med kundvagnen hem till dörren och dra tillbaka den sen :p hehe! Vi handlade även med lite bakingredienser för idag ska nämligen jag och mamma baka snickers, mockarutor och kanske lite annat smått och gott. :)

 

Så det är väl vad jag ska göra idag, har bara slappat hela morgonen/förmiddagen så kanske dags att göra något vettigt nu.. Just nu sitter jag framför tv:n med min mysiga filt och kollar på bring it on och väntar på att köttgrytan ska bli klar :) mums!

 

Nu är det inte många dagar kvar till julafton heller och det märks, det börjar bli mer och mer julklappar under granen :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0