Torsdag..

Hejsan!

jag sitter just nu med en kurrande mage och väntar på att mamma ska laga klart maten. Det har inte blivit någon skola för mig på hela veckan vilket känns både bra och dåligt. Jag behöver verkligen vara i skolan så att jag inte kommer efter nått nu när jag tagit igen allt jag hade efter mig. Men o andra sidan så har jag verkligen behövt vara hemma och ta det lugnt och få tänka och fundera över saker och ting. Många beslut i livet är iunte lätta att ta, men man ska följa sitt hjärta och det är precis vad jag har gjort nu. Många saker i livet kan såra en enormt mkt men kärleken övervinner allt i dom flesta fall. Och i mitt fall var det så.

 

Nog om det, ska inte säga för mkt. Jag ska till tandläkaren om en timme ungefär så maten blir i perfekt tajming för min del. Så jag hinner borsta tänderna och dra tandtråd innan jag ska gå dit. Jag hatar tandläkare. Så drygt! Inte för att jag tycker att det är obehagligt eller är rädd för det men det är nog just bara för att dom drar och sliter och sprutar vatten över hela ansiktet och bara är dryga som jag inte gillar att gå dit. Och hur många gånger inträffar det att man får gå in den tiden man ska vara där egentligen?! typ aldrig.. Vet inte hur många tider jag struntat i nu i rad. Jag har bara skjutit upp det hela tiden. Men vem vill gå till tandläkaren?

 

Men nu ska jag äta, tänkte slänga in lite bilder från fotograferingarna som vi haft nu på senaste tiden också. har varit lite dåligt på det nu. Men kan nog ordna det senare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0