en evig längtan!

ja kom på att jag ville berätta om att metal town och vår göteborgsresa 18-20 juni är så gott som klar bokad, nu väntar vi bara på spelschemat ska komma upp på metal towns hemsida sen kan vi boka, jag längtar så himla mkt dit just nu så det är inte klokt. Jag vill bara att det ska vara sommar sol och juni månad nu.

josefine som är världens bästa har fixat ett hotel som vi ska bo på, det var det billigast alternativet vi kunde hitta och jag kan säga er att jag kommer inte ångra en sekund att jag la pengarna på det,  det kommer absolut vara värt det. Att få fira sin 18 års dag i göteborg med sina absolut bästa vänner och med ett sånt boende och hur bra musik som helst kan nog inte bli bättre. Alla uteserveringar och korgar, nej jag blir helt galen bara ja tänker på det. Jag vill dit nu nu nu...

här har ni rummet vi ska bo på:



Standardrum
Rummen är fräscha, ljudisolerade med modern design. Standarden är hög; det finns kaffekokare, klimatanläggning, trådlös internet, strykjärn, hårtork, minibar, läsmagasin och safety-box i alla rum.
I våra rum finns två sängar, vilket betyder att de kan bokas antingen som enkel- eller dubbelrum. Tänk på att ange om du vill ha badkar eller dusch vid incheckning.

Bekvämligheter:
Förvaringsbox på rummet
Minibar
Strykbräda och strykjärn
Hårtork
Vattenkokare för kaffe/te
Månadsmagasin
Bredbandsuppkoppling
Luftkonditionering





jag kan knappt bärga mig, det här kommer bli mitt livs bästa 18 års firande..



GE MIG JUNI OCH SOMMAR!!!

/ louise :*


Kommentarer
Postat av: joss

hihi kmr bli awesome ju. helt sjuuuuuukt taggad redan. SEN BLIRE SKUMPAAAAAA OCH FIRA LOUISES FÖÖÖÖÖDELSEDAAAAAAAAAG :D ojojojoj ;) <3

2010-02-18 @ 12:22:13
URL: http://jozzzh.blogg.se/
Postat av: louise

hehe ja skoja inte de kryper i heöa kroppen på mig :) haha! de kommer bli mer än awesome ;) kul att du ville följa med föresten joss ;) <33

2010-02-18 @ 13:19:52
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥ - Min kamp mot min vikt.

LÅter som att kommer få det trevligt.

2010-02-18 @ 13:41:30
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0