hej!

blev inget göteborg för min del, vaknade imorse med en väldig spränghuvudverk så jag valde att stanna hemma och plugga ist, jag har ju som sagt6 en hel del att göra denna veckan. började morgonen med att se två program av blåsningen som jag hade missat och nu sitter jag här och skriver och ska nog börja tänka på pluggandet.

idag har jag inget annat än plugg planerat faktiskt. får väl se vad dagen har att bjuda på. ska jag vara ärlig så har jag nog inte tid att göra så mkt annat. men en 20 minutare i solariumet vore inte fel idag, det kan vi nog hinna med.

vill tack min pojkvän för det han skrev på sin blogg igår om mig, det var jätte gulligt verkligen (a) du är helt underbar! <3



Jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0