helgen..

då var det söndag och helgen är snart över igen. just nu sitter jag i min brors säng med datorn i knät och bara tar det lungt tsm med amanda andré och brorsan. Vi sitter här med en varsin dator, ska jag vara ärlig så ser det väldigt nördigt ut. vi var iväg till ica nyss och skulle köpa godis och cola och efter det så kände jag verkligen att ut ska inte jag mer idag i onödan iaf, det är svin kallt.
men funderar iaf på att ta en 20 minutare i solariumet sen iaf, det vore gott de.

igår skulle josefine och felicia och lille liam ha kommit upp till mig och kollat melodifestivalen egentligen men de hade ingen skjuts så det blev bara jag amanda och malin. blev även en 20 minutare i värmen igår med och det var verkligen skönt när det var snöstorm och iskallt ute. 

nu ska jag sätta mig o nörda med lite spel på facebook ^^ hehe! 

pusss .. / louise :*
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0