jag gör ett nytt försök..

nu är jag här igen, vet inte hur många gånger ja har börjat skriva och slutat och börjat igen. kanske dags att bestämma sig om man ska ha en blogg eller inte.
Men man lixom tappar suget att skriva ibland och då skiter man i de totalt. Men vi gör ett nytt försök, kanske ska ändra designen som en ny start..

annars så mår ja bra, missade bussen imorse så jag fick stanna hemma för min mentor idag om jag lovade att plugga flitigt hemma, ska göra ett försök med de snart iaf ^^ senare ska jag nog träffa andré en sväng, blir nog att jag sover hos han inatt igen.

igår var det ju alla hjärtans dag också, jag fick ett jätte fint kort och rosor av min älskling, och en jätte söt sten.. Jag är glad över att jag har en sån underbar pojkvän! <3 


     

 

/ Louise :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0