måndags kväll

nu är jag hemma igen efter att ha vart i badhuset i Vålberg med pojkvänen. amanda, erica, mansi, svensson och brorsan. känner mig ganska trött och sliten efter det. så nu ska jag krypa ner i sängen tillsammans med andré, sätta på en film och mysa lite med godis så där innan läggdags.

imorgon ska vi till Göteborg med klassen för att gå på något utställning eller vad det är och sen ska vi göra ett repotage om det tror jag. Men etfresom det har vart sånt snöoväder nu på sistonde så är det inte säkert att tåget går imorgon och då blir det skolan som vanligt ist, det är nästan så att jag hoppas på det, drygt att åka till göteborg.

men nu är det dags att inta sängläge, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0