onsdag!

skolan nu, är en lång dag idag, slutar 16:00. Efter skolan ska en hel del saker göras med brudarna, det ska käkas mat, sola, bara mysa på stan och sen 20:15-21:15 är det dans. kommer ha en sån otrolig träningsvärk imorn känner jag på mig nu, på idrotten om en stund ska vi gymma efter schemat vi gjorde förra veckan och sen blir det styrka på dansen ikväll. Min kropp kommer vara helt död imorn. hehe!

igår var jag på ikea med mamma, det blev en del nya små saker till mitt nya rum. Blev en ny lampa, massor av ljus, ljuslycktor, dekorationer, påslakan och en barstol till mitt sminkbord osv.. Försöker få till en riktig mysfaktor i mitt rum och jag tror jag börjar få till det som jag själv vill nu.

Och sen vill jag bara informera er om att jag har namsdag idag så ett grattis till mig idag kanske?! (a)

/ Louise :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha klart vi ska fira din födelsedag nere i götet :D kan ju fira min, feli och idas också (A) eftersom de är ganska nära ;-) kmr bli galet =)<3

2010-02-17 @ 12:49:49
Postat av: Anonym

/ JOSSSSSSSS :D

2010-02-17 @ 12:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0