plugg plugg plugg

denna veckan består endast av massa plugg. har en hel del uppgifter att få klart tills nästa vecka. inte allt för taggad på att sitta hela veckan och plugga men vad har man för val?! men får väl stå ut nästa vecka är det ju sportlov så jag står nog ut med en veckas hård pluggande.

på  sportlovet ska jag och ett gäng åka iväg till branäs, för skidåkning och festande. kommer bli super kul hoppas ja. inte alls länge kvar nu och nu är jag taggad kan ja lova er. vill bara att det ska bli sportlov nu..
första åket i skidbalen klommer bli värt att minnas och det kommer nog bjuda på en hel del skratt, inte stått på ett par skidor sen 2008 :D så det kan nog bli roligt.

men nu måste jag kila, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0