söndags planer

hej!
söndag nu då och endast 4 dagar kvar till branäs, nedräkning pågår för fullt, hehe!
hann inte direkt med någon uppdatering igår, eller jag va lite för lat för att orka skriva. men jag spenderade kvällen/natten med felicia och malin iaf. vi låg inne o hade lördagsmys hela kvällen kollade på melodifestivalen såklart och sen kollade vi på knocked up som gick på 3:an. skulle egentligen sett luftslottet som sprängdes igår också men vi deckade allihop i min säng så vi får se den idag ist.

sen blir det nog lite bakande också, jag och felicia ska göra pizzabullar som ska tas med upp till branäs. sen blir det nog även lite solning idag också, det vore väldigt skönt.

har inte så mkt mer att säga, vad som händer ikväll vet jag inte än. om jag åker till andré eller om ja stannar hemma. de får vi se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0