feber på G tror jag..

hej!
idag vart de skolan som vanligt, de va riktigt jobbigt idag trots att vi hade kort dag. kändes som jag hade feber hela skoldagen :/ vill inte gå och bli sjuk nu. men ja klarade mig igenom dagen ändå.
nu sitter jag hemma och har nyss slängt i mig lite mat så nu funderar jag på att ta ett pass med styrka för mig själv. efter dansen igår kände ja verkligen att ja måste börja träna ja vill bli starkare och framförallt få snyggare kropp och bättre kondition. så det får nog bli ett pass nu till lite skön musik.
vi har uppvärmning på dansen till en riktigt skön låt faktiskt, kan lägga upp den lite längre ner.

fick mig lite nya kap igår också kom jag och tänka på nu när ja sitter här i min nya sköna tröja. köpte en tröja och ett linne bara dock men det är alltid kul med något
nytt.

   

                          
både tröjan och linnet är från gina tricot, riktig vårfärg är det på dom också. riktigt nöjd! :p


som avslutning får ni låten :) riktigt skön låt faktiskt.. ni kanske redan har hört den men men..



ha en bra dag, ni får nog en kvällsupdate senare kan jag tänka mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så snygg i brunt hår :D du ser så mogen och fin ut :) hihi

2010-02-25 @ 19:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0