curling

dagen har bestått av skolan från 11-14, följt av curlingträning och nu sitter jag hemma och har nyss käkat.
nu tänkte jag faktiskt plugga lite eftersom jag har två uppgifter som ska vara klara på torsdag i kulturhistorian.

imorgon väntas curlingmatch efter skolan, vi ska möta en anna skola. undrar jag hur detta kommer att sluta. men idag vann vi på träningen iaf :p hehe!

måste bara klaga lite mer på värmlandstrafik idag för att bussen hem förut åkte fel väg, hon glömde bort att hon skulle åka över bergvik så hon körde raka vägen sen kom hon på att hon kört fel och då tvär svänge hon och sen var vi nära på att krocka med bilarna farmför också, sen började vi åka mot sunne, sen kom vi äntligen rätt efter en jävla omväg. Jag säger bara en ska, lär er för fan att köra bussarna!!!

nu ska ja ta en cigg och sen plugga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0