nationella prov

hej på er!

sitter kvar i skolan fortfarande slutade för en timme sen men väntar på att felicia ska träna klart så vi kan pallra oss iväg till ikea. ska följa med henne dit och se om vi kan hitta lite fina grejer till hennes lägenhet. Jag verkligen älskar att gå runt på ikea, det är riktigt kul på något sätt. Kan nog vara för att jag älskar att göra förändringar i rum speciellt i mitt eget. :)

hade nationellt prov i engelska igår och även två delar idag på morgonen, jag verkligen hatar engelska!! usch! tror inte de gick något vidare bra men vi får se.

men nu ser jag att klockan är över ett så felicia borde vara klar vilken minut som helst så det är bästa att kila, ikväll sitter jag bänkad framför let's dance finalen och fetar mig mer än någonsin.

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0