Värmlandstrafik

fy fan säger jag bara...

värmlandstrafik
är nog fan det sämst ja varit med om, fan va kast det är!
det är bara problem hela tiden när det gäller deras bussar eller tåg. Antingen kommer dom inte alls, eller så är dom jävligt dåliga på att passa tider, eller så är det nått fel på bussen och är det inte något av det här så är det något annat som inte är som det ska. Jag funderar skarpt på att ringa in till dom o klaga. den tanken har slagit mig väldigt många gånger. tror inte bara det är jag som tycker såhär, annars så är det väl jag som har en jävla otur varje gång jag ska åka buss.

som ni kanske förstår så har det hänt mig igen, jag gick ut till bussen i god tid så att jag inte skulle missa den, så står jag där och väntar i 20 hela minuter och tror ni det kommer nån buss? NEJ!!! och jag har inte missat den heller för så tidig kan den inte va. Jag blir så sur...
men nu skulle andrés mamma in till ikea så hon kör mig som tur är, gött o slippa åka med det där himla dåliga bolaget.. dagen största minus!

FY för Värmlandstrafik (n)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0