Dagen

hej!

Sitter på praktiken, slutar om 5 min nu så tänkte att ja skriver ett kort inlägg nu innan ja åker hem. Kommer antagligen inte hinna skriva mer sen. Idag har jag och ida fixat lite med fakturor, lagt in musik i databasen och ringt glassföretag. vi ska nämligen ha glasstest nästa vecka här på radion så det komemr va proppfullt i frysen med glass från olika företag. Snacka om att jag kommer trivas här nästa vecka :p haha!

Som jag sa i morse så ska jag dans ikväll och sedan blir det kvällspromenad med ida från dansstudion hem till ida på Rud. Ska försöka ta tag i mig själv nu och komma ut och börja gå iaf en stund varje dag. Rätt så skönt att bara gå ut o rensa huvet från tankar med en nära vän. :)

men nu ska jag springa till bussen, ni får ha en fortsatt bra dag.
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0