doktorn

godmorgon!

har nyss vart i väg till doktorn med mina exem nu ska det smörjas så de blir borta inom snar framtid. jävligt trött på att ha de nu. Nu sitter jag och slänger i mig lite frukost för ska snart åka iväg till prktiken.

ikväll blir det dans och eventuelt övernattning hos ida. det kan bli mysigt :)
skulle nog försöka bli klar med en uppgift till också, var jätte duktig igår, gjorde klart två uppgifter i historia så nu är det bara att göra klart den sista så är 3 uppgifter ur världen. Det kändes så skönt igår kväll när jag hade gjort klart 2 stycken.

Riktigt härligt väder ute idag också, en fika på stan vore inte helt fel efter jobbet eller kanske på lunchen men plånboken säger ifrån tyvärr..


ni får ha en riktigt härlig dag, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0