glasstest

hej!

praktiken är slut för idag och nu har vi långhelg, det ska bli riktigt skönt. Nu är jag hemma, ligger helt död i min säng det känns som att jag börjar bli sjuk. Ida var inte så pigg idag på praktiken så de är väl hon som har smittat mig säkert. vi har vart med jonas och köpt en soffa till radion som vi tjejer sedan fick bära in, de krävs tjejer tydligen för att sånt ska bli gjort. sen byggde vi även ihop den. Vi slängde skräp, en massa glasskartonger bland annat :p och vi har haft glass test. jag provade tre stycken  kan säga att ja va jävligt mätt efter de :) men det va gott. 
 
Jag provade marianne glassen från triumf och även sommarbär som va därifrån


och min favorit idag blev lilla anna, en isglass från Sia, supergod :) den fick 9/10 av mig i betyg :p

nej nu ska jag ta en powernap innan jag ska iväg och dansa. Jag är helt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0