lördag

hej!

precis slängt i mig lite mat, mamma hade gjort tacogratäng, super gott!
Jag och älskling har precis sett "så ska det låta" älskar det programet.
de va en tjej som sjöng en låt ur pocahontas filmen så jag kunde bara inte mot stå att se den idag också. Så den ska vi snart se på nu det var inte så länge sen jag såg den men
den är ju så bra :) 

  


Ja såg häromdan att det hade kommit ut en ny marabouchoklad med polka i. Så igår när jag var hos svensson och grillade med underbara vänner så hade erica den så jag fick smaka en bit, hur god som helst. Tror nästan den slår alla marabous choklader hittils. Så den ska jag springa till ica och köpa sen opch feta i mig. :p

Men nu blir det pocahontas med världens bästa pojkvän. :) <3
hoppas ni får en super mysig lördag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0