13 månader

God morgon solstrålar!

hurregud va mycket snö det har kommit på bara ett dygn, det är helt sjukt att det redan är så vitt och att det ligger kvar. Ja menar det är ändå bara 10 november idag. Jag ligger fortfarande hemma o snorar och hostar o har mig inte alls kul, börjar bli riktigt tråkigt.. ska nog ta fram tv-spelet en stund nu för att fördriva tiden. annars vet jag inte vad jag ska göra idag faktiskt.

 

Jag och min underbara pojkvän har 13 månader idag också. Det är helt otroligt vad tiden har gått fort. men jag är verkligen glad att jag har honom och vi har mycket planer ihop. Så jag ser fram emot en lång framtid tillsammans med dig andré. Jag älskar dig! <3

 


Kommentarer
Postat av: siri

hur fina är inte ni två då!!!! :)

2010-11-28 @ 20:23:45
URL: http://sirisjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0