29/11

Hej!

Ny vecka, nya möjligheter! Sitter i skolan just nu och har multimedia. Har bara rörlig bild kvar efter detta men har inget att göra där så kanske får åka hem tidigare, det vore ju skönt.. idag ska jag spendera min dag tsm med emma. Hon ska sova hos mig inatt.

Emma har missat att titta på julkalendrar på tv:n under sin barndom så jag måste visa henne vad mycket bra hon har missat. Julkalendrarna är ju en av dom bästa upplevelerna under december och jul. Men jag har blivit lite besviken nu under dom senaste åren när julkalendrarna blivit mer som ett dåligt barnprogram. jag gillar barnprogram också faktiskt men det finns ju mycket skit nu för tiden. Kalendrarna var mycket bättre när man var mindre.

Tänkte lägga upp en flashgrej som vi gör nu i multimedian men de funka inte. Bloggen stödjer nog inte dom funktioner som krävs. Så det var lite tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0