Back to reality

hej!

det är måndag vilket innebär att en veckas lov har gått och det är dags att återgå till verkligheten igen. Men inte riktigt än för min del, jag har nämlignen åkt på förkylning och feber. det är precis vad jag inte behöver just nu. jag måste till skolan men inte så kul att sitta där med feber och svettas ihjäl. För det är precis vad jag ligger och gör nu. Det är så himla varmt åt mig så jag tyckte nästan det var skönt ute när ja rökte för en stund sen.

 

Som ni kanske förstår så har jag inte haft så mkt att göra idag så jag kollade på inception förut, har hört att den ska vara riktigt bra, och jag kan inte annat än hålla med på denna film också. Det är en sån typ av film som man inte kan slita blicken ifrån utan man vill bara se vad som kommer att hända. Så den rekommenderar jag verkligen att ni ska se om ni inte redan gjort de.

 

 

Jag fortsätter väl min dag med att ligga till sängs och kolla tv och film tills min pojkvän kommer hem och tar hand om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0