Bilder

hejsan!

Lyckades försova mig idag när vi skulle hem till våran lärare och ha det lite mysigt med tacos o grejer så det missade jag. Men har fått mycket annat nyttigt gjort här hemma ist. Jag har städat hela lägenheten åt mamma, diskat, lagat mat osv. En mycket god gärning. Mamma som jobbar som städerska tycker nog inte att det är så kul att komma hem och behöva städa här med efter en hel dags städning på jobbet så jag hjälpte henne med et när jag ändå var hemma.

 

Nu har jag precis fått i mig lite mat, jag gjorde hemmagjort mos och korv. blev riktigt gott! Nu sitter jag och spånar lite på hur jag och andré ska göra våran adventskalender. Vi hade nämligen tänkt att göra oss en egen kalender som en kul grej. Det hör ju lite till julkänslorna att ha en egen kalender att öppna en lucka i varje dag. Tror jag har kommit på idén nu hur vi ska göra. Så vi ska nog börja pyssla lite med den idag. :D

 

Tänkte att det är på tiden att slänga upp bilder från förra veckans fotning också nu. Så ni får några smakprov här under.

 

Nu ska jag speckulera vidare i hur vi ska få ihop denna kalender :) 
Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack, det var verkligen uppskattat allt du hade gjort :)

2010-11-18 @ 17:06:13
Postat av: louise

det var så lite så :) allt för dig mamma! <3

2010-11-29 @ 12:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0